Klantinfo + Verzending

Trouwjurken&Zo staat ingeschreven bij KvK onder nummer 70598185


1 Klantinformatie / FAQ

Telefonische bereikbaarheid:
Maandag/Vrijdag  11.00 - 18.00 en 19.00 - 22.00 uur
Zaterdag/Zondag  13.00 - 18.00 en 19.00 - 22.00 uur


+31 (0)640109075 

Verzendkosten zijn:

  • Verzekerd postpakket NL 6,45
  • Verzekerd Postpakket België 11,00
Nederland: Standaard leveren wij via DHL
België: Standaard leveren wij via DHL

De Verzendkosten en betalingsvorm worden ook getoond in het besteloverzicht tijdens uw bestelling.

 


1.2 Overeenkomst

Je ontvangt direct na aankoop via email een orderbevestiging van ons. Indien je de betaling niet via de automatische betalingsafhandeling Mollie Payments hebt afgesloten dient de factuur binnen 3 doch maximaal 5 dagen op onze bankrekening te zijn verwerkt daar Trouwjurken&Zo zich anders het recht voorbehoudt de bestelling/verkoopovereenkomst te ontbinden en de jurk terug in de verkoop aan te bieden. In enkele gevallen kan het zijn dat iemand u net voor was met bestellen aangaande een jurk of maat, in dat geval nemen wij contact met je op om samen een alternatief te gaan zoeken in de webshop of de order te annuleren
 

1.3 PayPal - iDEAL of Bankoverschrijving
 
Wij werken zonder acceptgiro, Je bestelling dient dus veilig tijdens het bestelproces te worden voldaan middels een iDEAL transactie via Mollie, via PayPal of na het plaatsen van een bestelling binnen 3 dagen middels een bankoverschrijving
 
1.4 Afleveradres

U heeft tijdens het bestelproces de mogelijkheid naast uw woonadres een ander afleveradres aan te geven
 

1.5 Verpakking
Hoe wordt uw bestelling verzonden ?
Onze jurken worden verzonden in een doos. Je dient er na aflevering rekening mee te houden eventueel de jurk te moeten strijken.
 
 
1.6 Levering: Vanuit welk land leveren jullie ?
 
Wij leveren onze Galajurken direct vanuit Nederland. Zodra de betaling bij ons is verwerkt gaan we per omgaande over tot verzending zodat je bestelling normaal gesproken de volgende dag bij je wordt aangeboden. Zendingen naar België duren gemiddeld een dag langer
 
 
2 Pas-afspraak
 
2.1 Kan ik een pas afspraak maken ?

Zeker ! U heeft de mogelijkheid tot het maken van een pasafspraak voor Avondjurken en Bruidsjurken van onze Top huismerken ALYCE PARIS, AVA'S en JOVANI of jurken boven de 100 euro klasse. Alleen klanten met intentie tot aankoop kunnen een 3 tot 5-tal jurken uit bovengenoemde klasse selecteren via de webshop welke zij graag tijdens een pas afspraak zou willen passen en tot aankoop van een jurk van haar keuze wenst over te gaan. Vanzelfsprekend is er geen koopverplichting.
 

3 Retourneren
 
3.1 Kan ik mijn bestelde item retourneren ?

Jawel ! Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel heeft gezien, *gepast en goedgekeurd. U heeft het recht om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van dit herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan Trouwjurken&Zo geretourneerd te worden.

De periode van retourrecht start wanneer u de goederen heeft ontvangen. *Note: Draag tijdens het passen geen Make-up

U dient middels een email via trouwjurkenenzo@gmail.com of via het menu contact in de webshop aan te geven dat u het product met vermelding van bestelnummer wenst terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 5 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.

Bij retournering te adresseren aan:  Trouwjurken&Zo, Noorderhoogte 23, 7325 SE, Apeldoorn, NL

  • Zie ook Punt Kwaliteitscontrole
  • Trouwjurken&Zo crediteert binnen 5 dagen na ontvangst retourartikel uw tegoed (de prijs van het artikel plus standaard verzendkosten) terug op uw bankrekening mits aan de Algemene voorwaarden is voldaan
  • Retournering is vanzelfsprekend niet mogelijk voor artikelen welke speciaal namens U op maat zijn besteld

Onder rembours verstuurde retourzendingen worden niet geaccepteerd. Alle producten ondergaan een zware kwaliteitscontrole voor verzending. De producten dienen in originele staat, dus inclusief alle etiketten en labels aan de jurk gehecht, te worden geretourneerd in de originele verpakking. Indien de indruk bestaat, buiten het passen om natuurlijk, dat de jurk is gedragen wordt deze niet meer geaccepteerd en/of gecrediteerd

*Uitzondering op herroepingsrecht: Voor producten welke op pasafspraak zijn gepast en aangekocht (dus niet op afstand zijn aangekocht) geldt, deze artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
 

4 Kleur
 
4.1 Kleur van de jurken

De op de foto afgebeelde jurken kunnen eventueel door omgeving, fotolicht of andere lampen welke tijdens de opname zijn gebruikt licht in kleur afwijken van de werkelijkheid

4.2 Andere kleur of maat jurk ?

Voor bepaalde merken jurken zoals Jovani en Alyce Paris bestaat de mogelijkheid deze in een andere maat of kleurstelling te bestellen. Voor meer informatie en voorwaarden aangaande dit onderwerp kun je contact met ons opnemen.

Indien Trouwjurken&Zo van u opdracht heeft een JOVANI of ALYCE PARIS avondjurk of een bruidsjurk uit de collectie op maat/kleur te bestellen welke bij ons niet voorradig is bestaat er vanzelfsprekend geen recht op retournering. Deze regel betreft ook jurken uit de MONA Design collectie
 

5 Prijzen
 
5.1 Kan ik korting krijgen ?

Helaas niet. Wij werken door de reeds zeer scherpe prijsstelling van onze collectie zonder kortingen. Heeft u als groep of organisatie 3 jurken of meer nodig en een vraag aangaande dit onderwerp neem dan contact met ons op
 

6 Aanpassingen

6.1 Vermaken jullie ook jurken ?

Nee, helaas niet. Wij vermaken zelf geen jurken , hiervoor verwijzen wij je naar een naaiatelier/coupeuse in uw woonplaats of regio. Kosten verbonden aan het vermaken van een jurk zijn ten aller tijde voor rekening klant. Trouwjurken&Zo kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor (vermaak) kosten van Coupeuse en/of Naaiatelier.
 

7 Klachtenregeling

7.1 Wat te doen met een serieuze klacht ?

Vanzelfsprekend doen we er alles aan om onze service in kwaliteit, levering en communicatie zo hoog mogelijk te houden. Mocht er zich echter een situatie voordoen waarin we je niet tevreden kunnen stellen, wat gelukkig nog nooit gebeurd is dan is het handig om te weten dat we je ook dan kunnen doorverwijzen naar de juiste instanties.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar trouwjurkenenzo@gmail.com Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Voor aanvullende informatie aangaande dit onderwerp check je dit punt bij onze Algemene Voorwaarden